Support

Support & service

Kontakta support & service

Telefon: +46 19 30 40 22
Telefontider: Mån–Fre 07.30–16.30
E-post support & service: support@josam.se

Programvara

Josam Homebase 4 (I-track II & Tyre Manager)

Josam Homebase 3 (Laser AM, Truckaligner II/180 & Tyre Manager)

Cam-aligner

Cam-aligner för Mercedes-Benz

Programvaruregistrering

För att registrera ett Homebase-plugin, gå till http://registration.josam.se/

Programvara för felsökning

Teamviewer QuickSupport

Genom att använda TeamViewer QuickSupport kan du få hjälp med din Josam-programvara via fjärrskrivbordsdelning.

  1. Ladda ned TeamViewer QuickSupport och starta det. TeamViewer QuickSupport måste inte installeras och kan köras utan administratörsrättigheter från Windows.
  2. Notera användarnamnet och lösenordet. Dessa kommer att användas av Josam för att ansluta till din dator.

Bluetooth Diagnose

Bluetooth Diagnose gör att du kan diagnostisera din Bluetooth-anslutning utan att installera Homebase.

  1. Ladda ned Bluetooth Diagnose, packa upp det och kör installationsprogrammet.

Reservdelskatalog

Ladda ned reservdelskatalogen (PDF).