Support

Support & service

Kontakta support & service

Telefon: +46 19 30 40 22
Telefontider: Mon–Fri 07.30–16.30 CET
E-post support & service: support@josam.se

Programvara

Josam Homebase

Cam-aligner & Mercedes-Benz hjulinställning

Obs! Drivrutinen för den trådlösa servern måste installeras före installationen av programvaran för Cam-aligner.

Programvaruregistrering

För att registrera ett Homebase-plugin, gå till http://registration.josam.se/

Programvara för felsökning

Teamviewer QuickSupport

Genom att använda TeamViewer QuickSupport kan du få hjälp med din Josam-programvara via fjärrskrivbordsdelning.

  1. Ladda ned TeamViewer QuickSupport och starta det. TeamViewer QuickSupport måste inte installeras och kan köras utan administratörsrättigheter från Windows.
  2. Notera användarnamnet och lösenordet. Dessa kommer att användas av Josam för att ansluta till din dator.

Bluetooth Diagnose

Bluetooth Diagnose gör att du kan diagnostisera din Bluetooth-anslutning utan att installera Homebase.

  1. Ladda ned Bluetooth Diagnose, packa upp det och kör installationsprogrammet.

Reservdelskatalog

Ladda ned reservdelskatalogen (PDF).